Ο Περιφερειάρχης Βορείου Αιγαίου Κωνσταντίνος Μουτζούρης συναντήθηκε σήμερα 10.10.2022 στο γραφείο του με την Διευθύνουσα Σύμβουλο της Μarketing Greece Ιωάννα Δρέττα, την Διευθύντρια Μarketing της Marketing Greece Ρένα Σκουλούδη, καθώς και τη Διευθύντρια Airline Marketing & Development Manager της FRAPORT Κατερίνα Πολάτου.
Παρόντες στη συνάντηση ήταν ο Γενικός Διευθυντής Ανάπτυξης Παναγιώτης Παρασκευάς και η Διευθύντρια Τουρισμού Αγγελική Πολιτάκη.
Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο προοπτικής συνεργασίας και συνένωσης δυνάμεων με την Marketing Greece και την Fraport, με κοινό στόχο την προώθηση και ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος της Λέσβου και του Βορείου Αιγαίου γενικότερα.
Ο Περιφερειάρχης αμέσως μετά την ολοκλήρωση της συνάντησης υπογράμμισε:
«Ως γνωστόν ο τομέας του τουρισμού της Λέσβου και του Βορείου Αιγαίου επλήγη καθοριστικά από την μεταναστευτική κρίση με αποτέλεσμα ένας σημαντικός πόρος να κινδυνεύει και οι επαγγελματίες του κλάδου επί σειρά ετών να βρίσκονται στο χείλος της καταστροφής. Είμαστε βέβαιοι ότι στο μέλλον η Λέσβος και το Βόρειο Αιγαίο θα επανέλθουν δυνατά και οργανωμένα ως τουριστικός προορισμός, που έχει πολλά να προσφέρει στον επισκέπτη. Στόχος μας η προώθηση και τουριστική ανάπτυξη όλων των μορφών τουρισμού που μπορούν να ευδοκιμήσουν, με υψηλό επίπεδο παροχής υπηρεσιών από τους επαγγελματίες του κλάδου, με τη γνώση και εμπειρία που τους έχει προσφέρει το παρελθόν αλλά και οι σύγχρονες προσεγγίσεις του τουριστικού marketing .»
Από την πλευρά της Marketing Greece η Διευθύνουσα Σύμβουλος τόνισε:
«Είχαμε τη χαρά σήμερα να συνεργαστούμε με τον Περιφερειάρχη για τις ευκαιρίες που ανοίγονται ειδικά αυτή τη χρονική στιγμή, για τη Λέσβο. Κάθε δράση για την ανάπτυξη του τουρισμού , βασίζεται κατ’ αρχήν στις συνέργειες μεταξύ των πολλών εμπλεκομένων και σήμερα πιστεύω πως κάναμε μια καλή αρχή και βάλαμε μία σταθερή βάση , όπου μπορούμε να στηρίξουμε μία σημαντική πορεία ανάπτυξης στο τομέα του τουρισμού της Λέσβου.»
Εκ μέρους της Fraport η Διευθύντρια υπογράμμισε και διαβεβαίωσε :
«την στρατηγική απόφαση της εταιρίας , στη δημιουργία μίας σύμπραξης με την
Περιφέρεια με σκοπό την στοχευμένη προβολή του προορισμού και την τουριστική του ανάπτυξη.»